Sačurov | Verejné obstarávanie
Verejné obstarávanie
Telocvičňa Sačurov – zastrešenie – havarijný stav
Telocvičňa Sačurov – zastrešenie – havarijný stav
Obec Sačurov
Podprahová zákazka – Výzva na predkladanie ponúk
Výzva na predkladanie ponúk
Strana 1 z 6
V Ý Z V A
podprahová zákazka s výzvou na predloženie ponuky
podľa § 99 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých
zákonov v znení neskorších predpisov na uskutočnenie prác
Telocvičňa Sačurov – zastrešenie – havarijný stav
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov verejného obstarávateľa: Obec Sačurov
Sídlo verejného obstarávateľa: Obecný úrad Sačurov,
Osloboditeľov 385, 094 13 Sačurov
Zastúpený: Peter Barát, starosta Obce Sačurov
IČO: 00332810
IČ DPH: Nie sme platcom DPH
Bankové spojenie: VÚB a. s., pobočka Vranov nad Topľou
Číslo účtu: 21422-632/0200
Telefón: 057/4497277, 057/4881250
Fax: 057/4881250
E – mail: ousacurov@slovanet.sk
www.sacurov.sk
Stránkové hodiny v podateľni v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod.
Verejný obstarávateľ podľa § 6, ods. 1, písmeno d) zákona č 25/2006 Z. z.
Kontaktná osoba obstarávateľa určená pre styk s uchádzačmi: Ing. Ján Halgaš
Mobil: 0905 127 229
2. Názov predmetu obstarávania: Telocvičňa Sačurov – zastrešenie – havarijný stav
Typ zmluvy: Zmluva o dielo.
Slovník spoločného obstarávania:
CPV:
45212222-8 Stavebné práce na telocvičniach
Opis prác:
Predmetom zákazky je odstránenie havarijného stavu telocvične ZŠ Sačurov. Ide
o zastrešenie objektu väzníkovou konštrukciou krovu, jej zakrytie bitúmenovou krytinou
(šindle) na debnenie, zateplenie objektu polystyrénom hr. 10 cm, fasádna omietka, tepelná
izolácia stropu hr. 140 mm, domurovanie nosných konštrukcií, búracie práce, súvisiace
stavebné práce a úprava bleskozvodu.
Podrobne je predmet zákazky opísaný v projektovej dokumentácií a výkaze výmer, ktoré
tvoria prílohy súťažných podkladov (na CD). Projektová dokumentácia obsahuje aj iné
práce, ale predmetom zákazky sú iba práce popísané vo výkaze výmer.
3. Miesto uskutočnenia práce: Základná škola Sačurov
4. Druh a množstvo: Presné množstva sú popísané vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2
súťažných podkladov.
5. Možnosť predloženia ponuky: Iba na celý predmet zákazky
6. Variantné riešenie: Neumožňuje sa.
Telocvičňa Sačurov – zastrešenie – havarijný stav
Obec Sačurov
Podprahová zákazka – Výzva na predkladanie ponúk
Výzva na predkladanie ponúk
Strana 2 z 6
7. Termín trvania zmluvy: Do 10 mesiacov od začatia prác.
8. Poskytovanie súťažných podkladov:
Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať na adrese neplatí pre záujemcov,
ktorým súťažné podklady boli zaslané spolu s Výzvou na predkladanie ponúk):
Obec Sačurov
Obecný úrad
Osloboditeľov 385, 094 13 Sačurov
Telefón: 057/4497277, 057/4881250
Fax: 057/4881250
E – mail: ousacurov@slovanet.sk
Kontaktná osoba pre poskytovanie súťažných podkladov: Peter Barat, mobil:
0915376969.
Súťažné podklady sa budú vydávať:
V pracovných dňoch od 24.03.2011 do 01.04.2011.
V pracovnom čase od 8.00 hod. do 14.00 hod.
Spôsob prevzatia: Osobné prevzatie alebo zaslanie poštou.
9. Úhrada za súťažné podklady: Nevyžaduje sa.
10. Lehota na predloženie ponúk: 18. 04. 2011 do 09.00 hod.
Adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť: Adresa verejného obstarávateľa uvedená
v bode 1 a 8. V prípade osobného doručenia uchádzači odovzdajú ponuku na sekretariát
Obecného úradu Sačurov a to v pracovných dňoch od 08.00 hod. do 14.00 hod.
Uchádzač vloží ponuku do samostatného obalu. Obal musí byť uzatvorený.
Vonkajší obal ponuky musí obsahovať nasledovné údaje:
· adresu obstarávateľa uvedenú v bode 1.,
· adresu uchádzača,
[Uvedie sa názov alebo obchodné meno a adresa sídla alebo miesta podnikania
uchádzača.]
· označenie heslom:
„SÚŤAŽ - NEOTVÁRAŤ – TELOCVIČŇA“
a) ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku. Celá ponuka, tiež dokumenty v nej predložené
musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku. Ak ponuku predkladá záujemca so sídlom
mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady vo verejnom obstarávaní
v pôvodnom jazyku a súčasne doložené úradným prekladom do slovenského jazyka
(štátneho jazyka), okrem dokladov predložených v českom jazyku. V prípade zistenia
rozdielov v obsahu predložených dokladov je rozhodujúci preklad v slovenskom jazyku.
11. Otváranie ponúk: 18. 04.2011 o 10.00 hod. na adrese:
Názov: Obecný úrad
Telocvičňa Sačurov – zastrešenie – havarijný stav
Obec Sačurov
Podprahová zákazka – Výzva na predkladanie ponúk
Výzva na predkladanie ponúk
Strana 3 z 6
Obec (mesto): Sačurov PSČ: 094 13
Ulica: Osloboditeľov Číslo: 385
Poschodie: I. NP Miestnosť: kancelária starostu
12. Podmienky financovania: Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných zdrojov
a zo štátnych prostriedkov. Verejný obstarávateľ neposkytuje na plnenie predmetu zmluvy
preddavok. Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe mesačne vystavených
faktúr. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní.
13. Podmienky účasti uchádzačov:
13.1. Osobné postavenie:
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26
ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v
znení neskorších predpisov (ďalej „zákon o VO") predložením dokladov podľa § 26 ods. 2,
resp. ods. 3, 4 alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia
podľa § 31 ods. 3 zákona o VO. Doklady musia byť predložené v origináli alebo overenej
fotokópii.
13. 2. Finančné a ekonomické postavenie:
Nepožaduje sa.
13.3. Technická alebo odborná spôsobilosť:
a) podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác
uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (2006 – 2010) doplneným potvrdeniami o
uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a
zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný
obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný
obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to
nie je možné, vyhlásením záujemcu o ich uskutočnení.
Záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť
technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade
musí záujemca preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami
osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej
spôsobilosti
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o VO
k bodu a): Záujemca musí preukázať, že za posledných 5 rokov (2006 – 2010) zrealizoval
aspoň 3 stavebné práce s rozpočtovým nákladom vyšším ako 140 000,00 EUR bez DPH alebo
ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Skupina ako celok musí spĺňať tú istú hodnotu. Za
stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, sa považujú
stavebné práce na realizácií budov. V prípade, ak záujemca predkladá v zozname aj stavebné
práce, ktorých realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. realizácia začala pred rokom
2006, alebo nebola skončená do konca roku 2010, záujemca v zozname a v potvrdení uvedie
zvlášť náklad iba za tú časť, ktorá bola realizovaná v požadovanom období.
Telocvičňa Sačurov – zastrešenie – havarijný stav
Obec Sačurov
Podprahová zákazka – Výzva na predkladanie ponúk
Výzva na predkladanie ponúk
Strana 4 z 6
14. Kritéria na hodnotenie ponúk:
- cena za uskutočnenie zákazky s DPH.
15. Spôsob stanovenia ceny:
A. V zmysle zákona o cenách NR SR č. 18/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov (ďalej len
„zákon o cenách“) sa považujú ceny uvedené v ponuke uchádzača za ceny maximálne
okrem prípadov, kedy môže dôjsť k jej úprave podľa bodu L tejto kapitoly výzvy.
B. Navrhovaná cena musí byť stanovená podľa § 3 zákona o cenách.
C. Ceny budú vyjadrené v € a budú platné počas trvania zmluvy.
D. Ak je uchádzač platcom dane z pridanej hodnoty (ďalej len "DPH"), navrhovanú zmluvnú
cenu uvedie v zložení:
D.1. navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
D.2. sadzba DPH a výška DPH,
D.3. navrhovaná zmluvná cena celkom vrátane DPH.
E. Ak uchádzač nie je platiteľom DPH v Slovenskej republike, uvedie navrhovanú cenu
celkom (ktorej súčasťou je aj DPH). Súčasne na túto skutočnosť v ponuke upozorní.
F. Uchádzač bude ponúkať komplexné služby na báze ”komplexnej zodpovednosti” tak, aby
celková cena ponuky pokryla všetky jeho záväzky v zmysle súťažných podkladov
z hľadiska uskutočňovania stavebnej práce.
G. Pri určovaní cien jednotlivých položiek je potrebné venovať pozornosť všetkým
požadovaným údajom, ako aj pokynom a záväzkom vyplývajúcim z pokynov pre
uchádzačov na zhotovenie ponuky, z obchodných podmienok dodania predmetu
obstarávania, ako aj z iných dokladov tvoriacich súčasť zmluvného záväzku.
H. Uchádzač cenu špecifikuje na základe výkazu výmer, ktorý je prílohou č. 2 súťažných
podkladov podľa objektovej skladby a to tak, že ocení jednotlivé položky. Uchádzač musí v
cene stavebných prác uviesť pre každú požadovanú položku jednotku, počet jednotiek a
jednotkovú cenu. Celková cena je daná súčinom počtu jednotiek a jednotkovej ceny a
množstva uvedeného vo výkaze výmer, ktorý je prílohou č. 2 týchto súťažných podkladov.
Spôsob určenia ceny musí byť zrozumiteľný, jasný a bez matematických chýb.
I. Uchádzač musí vyplniť predložený výkaz výmer, ktorý je prílohou č. 2 súťažných
podkladov v plnom rozsahu. Neuvedenie niektorej z položiek vrátane ceny alebo uvedenie
iného rozsahu množstva položky bude považované za nesplnenie požiadavky verejného
obstarávateľa a takáto ponuka bude z danej metódy verejného obstarávania vylúčená.
J. Krycí list objektu a stavby musí byť v členení:
- ZRN
- Základ DPH
- Sadzba DPH
- DPH
Telocvičňa Sačurov – zastrešenie – havarijný stav
Obec Sačurov
Podprahová zákazka – Výzva na predkladanie ponúk
Výzva na predkladanie ponúk
Strana 5 z 6
- Celková cena vrátane DPH.
K. Cenu stanoví uchádzač na základe oceneného výkazu položiek, ktorý bude súčasťou ponuky
uchádzača a bude tvoriť prílohu zmluvy.
L. Do ceny predmetu zákazky počas platnosti zmluvy bude prípustné premietnuť:
· zmenu sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu,
· nevykonania niektorých prác, resp. činnosti uvedených v ocenenom výkaze položiek zo
strany poskytovateľa, ak sa tieto ukážu v priebehu plnenia zmluvy ako nepotrebné,
M. Kalkulácia nákladov rozpočtu stavby bude ďalej obsahovať všetky náklady spojené
s realizáciou ako napr. náklady na odvoz odpadov vrátane poplatku za skládku, telefón,
dočasné užívanie verejných komunikácií, poplatky, vytýčenie stavby, zriadenie, prevádzku
a vypratanie zariadenia staveniska, projekt skutočného vyhotovenia, porealizačné zameranie,
spracovanie dielenskej alebo výrobnej dokumentácie, náklady na stráženie staveniska a náklady
na spotrebu elektrickej energie a vody, poistné stavby počas realizácie, kompletačná činnosť,
skúšky, revízie a merania kontroly kvality prác a pod..
Rozpočet – cenu rozpísanú podľa výkazu jednotlivých položiek ( výkazu výmer ) predloží
uchádzač písomnou formou .
Použité materiály pri výstavbe musia mať certifikáty v zmysle platných predpisov.
Ak sa v prílohe alebo na inom mieste v súťažných podkladoch uvádza odkaz na technické
špecifikácie v poradí: slovenské technické normy, ktorými sa prevzali európske normy,
európske technické osvedčenia, spoločné technické špecifikácie, medzinárodné normy, iné
technické referenčné systémy zavedené európskymi úradmi pre normalizáciu alebo, ak také
neexistujú, národné technické osvedčenia alebo národné technické špecifikácie týkajúce sa
uskutočnenia stavebných prác a používania stavebných výrobkov; umožňuje sa uchádzačom
predloženie ponuky s ekvivalentným riešením, resp. vyhovujúcimi vlastnosťami materiálov,
aké sú požadované v zmysle § 34 odsek 7 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní a o
zmene a doplnení niektorých zákonov.
16. Uplynutie lehoty viazanosti: 30.06.2011.
17. Ďalšie informácie obstarávateľa:
Podmienky súťaže:
Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR prepočet môže byť dopísaný
do referenčného listu ručne perom. Prevod z SKK na EUR konverzným kurzom NBS resp.
v prípade zahraničných uchádzačov kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý
sa daný finančný údaj vyžaduje. Tento prepočet vykoná uchádzač, pričom prepočet bude
uvedený na samostatnom liste hneď ako nasledujúca strana po strane, ktorou sa preukazujú
požadované údaje tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť v ponuke zoznam predkladaných dokladov
a dokumentov (1. strana ponuky), návrh na plnenie kritéria na hodnotenie ponúk (2. strana
ponuky), vyhlásenie uchádzača, že chce za úhradu poskytnúť verejnému obstarávateľovi
plnenie pri dodržaní podmienok stanovených verejným obstarávateľom. Ak uchádzač
nepredloži vyššie uvedené dokumenty, verejný obstarávateľ to bude považovať za
formálny nedostatok, ktorý nemá vplyv na kvalitu ponuky.
Uchádzač predloži v jednom vyhotovení návrh zmluvy o dielo (vrátane príloh) podpísaný
oprávnenou osobou uchádzača.
Telocvičňa Sačurov – zastrešenie – havarijný stav
Obec Sačurov
Podprahová zákazka – Výzva na predkladanie ponúk
Výzva na predkladanie ponúk
Strana 6 z 6
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny
orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní
obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže
preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania súvisiaceho s
predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy, a to oprávnenými
osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Verejný obstarávateľ vyžaduje záruku na dielo po dobu 5 rokov počítaných od prevzatia
diela alebo jeho časti podľa obchodných podmienok zmluvy, ktoré budú súčasťou
súťažných podkladov.
V prípade nezískania finančných prostriedkov do 24 mesiacov od uzatvorenia ZoD bude
platnosť ZoD ukončená bez finančných nárokov zmluvných strán.
ZoD nadobudne účinnosť deň nasledujúci po dni jej zverejnenia na webovom sídle
objednávateľa.
Dôvody na zrušenie súťaže:
Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných
dôvodov:
- nebude predložená ani jedna ponuka,
- ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti,
- ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám,
- ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo toto verejné obstarávanie.
Sačurov, 23.03.2011
Ing. Ján Halgaš - reg. číslo K0059-085-2001
Meno, priezvisko a podpis odborne spôsobilej osoby